about us | o firmie | kontakt | linki | zapisz się na NEWSLETTER

Strona główna
Wyszukiwarka gier, wiadomości i plików do pobrania

Pomoc techniczna: FAQ

Wszystkie odpowiedzi na zgłaszane problemy zostają przez nas zapisane. Jest to prawdopodobne, że Państwa problem został już rozwiązany, a opis tego rozwiązania można znaleźć dzięki poniższej wyszukiwarce. Aby ułatwić jego odnalezienie, proszę wypełnić jak najwięcej pól wyszukiwarki.

Tytuł gry:    Platforma:

Szukana fraza:    Rodzaj problemu:    

Ostatnio udzielone lub zmodyfikowane odpowiedzi w FAQ

Apache Air Assault | komputery PC

Instalacja/odinstalowanie

Dlaczego nie mogę zarejestrować gry w usłudze YuPlay?

Firma Gajiin zmieniła sposób rejestracji dla gry, aby zarejestrować grę proszę wykonać poniższe kroki.

Proszę się zarejestrować na stronie https://store.gaijin.net/

Następnie proszę aktywować grę tutaj

Po wykonaniu tych czynności proszę poprać program Yuplay z tej lokalizacji i zalogować się do konta utworzonego wcześniej.

|

Inne

Dlaczego po zgłoszeniu przez panel WWW, nie otrzymuję odpowiedzi ?

Bardzo nam przykro ale prowadzimy prace nad zmianą strony i w związku z tym komunikacja poprzez Panel WWW została chwilowo wyłączona. Wszelkie zapytania dotyczące wsparcia prosimy zgłaszać na adres pomoc@lem.com.pl , albo (22) 651 73 24 (od 24 do 26), wewn. 16

Call of Duty: Advanced Warfare | Xbox One

Gra wieloosobowa

Zakupiłem dodatek Havoc (Season Pass) i nie mogę uruchomić trybu Egzo Zombie

Firma Activision pracuje nad rozwiązanie tego problemu, zostanie on naprawiony a najbliższej aktualizacji. Do czasu wydania takiej aktualizacji proszę skorzystać z tymczasowego rozwiązania:

- Utwórz nowe konto w xbox (nie live)

- Uruchom grę i wejdź w tryb „egzo-zombie” będąc zalogowanym na „stare” konto

- Po wyświetleniu komunikatu i powrocie do menu, przeloguj się na nowe konto (przycisk xbox na padzie) i wejdź w tryb „egzo-zombie”

- Gdy tryb się uruchomi przeloguj się na właściwe konto (przycisk xbox na padzie)

Call of Duty: Advanced Warfare | Xbox360

Gra wieloosobowa

Zakupiłem dodatek Havoc (Season Pass) i nie mogę uruchomić trybu Egzo Zombie

Firma Activision pracuje nad rozwiązanie tego problemu, zostanie on naprawiony a najbliższej aktualizacji. Do czasu wydania takiej aktualizacji proszę skorzystać z tymczasowego rozwiązania:

- Utwórz nowe konto w xbox (nie live)

- Uruchom grę i wejdź w tryb „egzo-zombie” będąc zalogowanym na „stare” konto

- Po wyświetleniu komunikatu i powrocie do menu, przeloguj się na nowe konto (przycisk xbox na padzie) i wejdź w tryb „egzo-zombie”

- Gdy tryb się uruchomi przeloguj się na właściwe konto (przycisk xbox na padzie)

Copyright © 1997-2016 Licomp Empirical Multimedia. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Wszelkie loga, zdjęcia ekranów i elementy graficzne są własnością odpowiednich firm.

Projekt i wykonanie serwisu WWW: Dobra Kompania.

»» Oferta sklepu nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego (zgodnie z Art. 71 K.C.).

Fanpage LEM